Saturday, October 15, 2016

Die Vyf Mees Algemene Powerpoint Foute

Die Vyf Mees algemene PowerPoint foute Geskryf deur Brad Phillips MrMediaTraining op 10 Maart 2011 05:24 Editor's note: Hierdie pos is opgedateer en herskryf Maart 2014. Ek vermoed jy het deur 'n vreeslike PowerPoint-aanbieding te sit op 'n stadium in jou lewe. Miskien het jy 'n spreker deur 100-woord vervul PowerPoint skyfies vlieg in 20 minute. Miskien het jy 'n spreker lees elke skyfie om jou woordeliks te luister. Of miskien het jy om te rek tot die deurmekaar skyfies, elk gevul met mikroskopiese teks sien. Miskien is jy selfs skuldig aan die pleeg van die PowerPoint sondes jouself. Na die sien van so baie slegte aanbiedings, kan jy tot die gevolgtrekking gekom dat PowerPoint is verskriklik. En as jy nog ooit gesien het 'n skyfie soos die onder-n mens ware een voorberei vir VS bevelvoerders in Afghanistan-dit is geen verrassing dat jy daardie slotsom gekom. Maar PowerPoint is net 'n instrument, wat beteken dit is net so goed soos sy gebruikers. goed gebruik, kan PowerPoint 'n geweldig waardevolle hulpmiddel, wat kan help om meer effektief te kommunikeer nie. (Hier is 'n paar wonderlike voorbeeld skyfies.) Die reg beeldmateriaal, vertoon op die regte manier, kan jou boodskappe taaier en jou belangrike punte meer onthou. Hulle kan jou gehore voel diep emosie en ry mense tot aksie. Hier is die vyf mees algemene PowerPoint foute-en hoe om dit te vermy. Mense vra dikwels hoeveel skyfies geskik is vir 'n PowerPoint-aanbieding is. Hulle wil 'n maklike antwoord, soos "een per minuut," maar die waarheid is dat daar geen maklike antwoord. Sommige aanbiedings sal beter met geen skyfies glad wees, terwyl 'n kundige sprekers deur 120 eenvoudige skyfies kan kliek op 'n uur. Hoeveel skyfies moet jy hê? Slegs soveel as wat nodig is om visueel te ondersteun wat jy mondelings sê. Dit beteken nie om woorde op 'n skerm, wat 'n konflik skep vir jou gehoor (moet ek lees of moet ek luister?). Dit beteken die gebruik van beperkte teks met 'n eenvoudige visuele en grafiese (bv staafgrafieke, lyngrafieke). Hier is 'n nuttige toets: Gaan deur elke skyfie in jou aanbieding en vra jouself hierdie vraag: "Moet ek absoluut hierdie skyfie nodig het, of kan ek 'n dwingende manier om hierdie inligting te lewer mondelings plaas" 2. Te min White Space As aanbieders, wil ons aandag van ons gehoor se fokus op presies die punt wat ons wil hê hulle moet fokus op. Maar wanneer sprekers vul byna elke sentimeter van hul skyfies met woorde, bullets, en beelde, gee hulle die gehoor nie sin van prioriteit. Deurmekaar skyfies maak dit onmoontlik vir die publiek om te weet waar om eerste te kyk. Moet elke duim van die raam nie vul. Wit ruimte-of "leë" ruimte-is 'n kritieke komponent van die begeleiding van kykers om jou belangrikste punt. Soos Garr Reynolds skryf in die uitstekende aanbieding Zen Design. "Wit ruimte is nie niks nie. . Dit is 'n kragtige iets "Nancy Duarte eggo sy punt in haar wonderlike boek skyfie: ology. "Witspasie is soveel 'n element van 'n skyfie as titels, bullets, en diagramme." Dit skuif, uit een van ons opleidingswerkswinkels, is 'n goeie voorbeeld van 'n skyfie met baie wit spasie. 3. te veel woorde nie genoeg Visuals Wat is die doel van PowerPoint? Die hoofdoel-soos met alle kommunikasie-is om inligting, kennis, of inspirasie te dra van jou om jou gehoor. Woorde op 'n skerm kan daardie dinge te doen, maar nie naastenby so goed soos 'n geïnspireerde aanbieder wat gebruik eenvoudige grafiese en visuele tot die belangrikste punte versterk. As 'n voorbeeld, hier is 'n gewone skyfie oor die belangrikheid van Search Engine Optimization (SEO): Dit skyfie is nie vreeslik, maar dis nie moontlik om die gehoor te bereik op 'n emosionele vlak. Die punt wat ek wou maak met die skyfie was hierdie: As jy nie sigbaar wanneer jou gehoor is op soek na jou, is dit asof jy nie bestaan ​​nie. Hier is die finale skuif ek gebruik om die punt te maak: 4. Die Skyfies Double as Uitdeelstukke Baie aanbieders druk hul PowerPoint-aanbiedings en hulle versprei om die gehoor as 'n wegneemete-dokument. Omdat die aanbieders weet hul skyfies sal nie sin maak sonder enige verduideliking, hulle voeg 'n baie van die teks om seker te maak hul skyfies kan ná hul aanbieding verstaan ​​maande of jare. Die probleem met dié benadering is dat sprekers beland ontwikkeling wat Nancy Duarte noem 'n "slideument" 'n skyfie wat die helfte is geskrewe dokument en 'n half aanbieding visuele. Slideuments misluk in beide rolle; hulle nie oor die besonderhede wat vereis word deur 'n geskrewe dokument, maar is te deurmekaar om te dien as 'n effektiewe visuele. Die beste oplossing is om die twee te skei. Ontwerp beeldmateriaal wat die gehoor se aandag gryp en jou verduideliking te eis tydens jou aanbieding, en 'n gedetailleerde dokument wat mense kan wegneem uit die aanbieding sodra jy klaar is met die woord te skep. 5. Die skyfies vir die spreker Baie van ons leerlinge bely met behulp van skyfies as hulle persoonlike praat notas. "Sonder die skyfies," het hulle protesteer, "Hoe is ek veronderstel om te weet wat om te sê volgende? " Skyfies is bedoel om te help om die gehoor te onthou jou inligting-nie help om jou eie inligting te onthou. In plaas van die gebruik van jou skyfies as jou praat notas, druk jou notas op papier of dubbele kaarte. Plaas jou notas op 'n klein tafeltjie effens stel aan die een kant. As jy vergeet wat om volgende te sê, net afkyk (terwyl nie praat en oorblywende kalm), kyk terug, vestig oogkontak, en hervat praat. Klik hier om onmiddellik deel van ons poslys, en ons sal aan jou stuur die 25 mees noodsaaklike openbare redevoering wenke vir gratis. Kommentaar (8) Dankie vir die post ek dink jou is Absolutly reg oor jou punte. Dikwels wanneer ek se aandag gebring vergadering in my netwerk dan mense is dikwels net gebruik 'n PowerPoint skyfievertoning met 'n baie van die teks en nie beelde. Dit is so vervelig om te kyk Ek haat, verag, walglik PowerPoint aanbiedinge met 'n passie! Vermaak my met jou humor, jou stories geverf met heerlike woordeskat, jou humor8230, maar asseblief, moenie wys meer PowerPoint skyfies! Laat my my eie verbeelding te gebruik. Deur Jill Chamberlin: Ive het gewerk vir jare as 'n toespraak skrywer in die politiek en aan 'n universiteit. Sommige gevolgtrekkings S: 1. Gewoonlik S beteken spreker sal uit die lights8230 draai; 'n gedeelte van die publiek sal waarskynlik knik af, of ten minste wil. Gesien dat dit gebeur. 2. 'n Paar kaarte vir die gedrewe data is baie behulpsaam en PP is 'n goeie manier om hulle aan te bied, saam met 'n paar duplikate as aalmoese as die gehoor is opwindende. 3. S is NIE 'n veiligheidsnet vir die spreker maar die meeste wat dit gebruik hang af met sulke afhanklikheid dat dit die lewe suig uit die opmerkings. 4. Hoewel hy is 'n akademiese en 'n bietjie oorweldigend, Edward Tufte is 'n kenner op die onheil effek van PowerPoint. Jy kan sy standpunt blik op sy webwerf: 5. Stel jou voor dat Barack Obama of Marco Rubio gebruik PP en ween. Groot terugvoer! Dankie vir die verlaat van die kommentaar op die blog ek hadnt gedink om jou punt oor PPT wat beteken dat die ligte van die hand gewys sluit, maar jy presies reg. Om goeie toesprake en 'n groot (bv kort en minimalistische) kragpunte. Die meeste mense dont weet hulle kan druk. (Dot) in Powerpoint 'n swart skerm te produseer, en, (komma) om 'n wit skerm te kry. Dan druk enige sleutel om te gaan met jou aanbieding (presies waar dit was). Ek _always_ gebruik een van hierdie (wat ook al die kleur beter pas my sjabloon en die omgewing) die beeld om te draai af wanneer ek wil hê mense moet kyk na my. Ek dink die verlaat van die laaste skyfie daar, nadat dit gelees word deur die gehoor, as jy wil genoeg verduidelik verder, isnt. Dit is nog steeds steurende. Hoe meer klem en emosie wat jy op 'n punt, sal die meer mense is geneig om jou oogkontak te voorkom, uit skaamheid en 'n geprojekteerde beeld reg langs jou is 'n onweerstaanbare temptation8230; sy beter om hulle nie enige gee. Nog 'n netjiese manier om hierdie funksie te gebruik is stoor dit net vir jou hoof punt. Gee mense 20 minute van skyfies, en dan, wanneer die oomblik kom, Bam! swart skerm, stadiger jou stem, kyk iemand in die oog en sê 8220; kyk, Theres een ding wat ek regtig wil hê jy moet dink oor today8230; 8221; geweldige effek! Wanneer daar 'n PowerPoint-aanbieding in die vooruitsig, deel van my wil vasgevang wees in die visuele onderstreping van wat die spreker sê. Wat gebeur elke keer is visuele teks, uitdeelstukke en die uiteindelike recycle bin met geen uithouvermoë om enige van die inligting. Im begin van 'n nuwe besigheid en gaan aanbied, maar sonder PowerPoint. Ek hoop om almal met spatsels kleur in stutte en aalmoese saam met energie / inligting te betrek, verlaat my teikengehoor tevrede en belangstel in my dienste. Pedro 8220; B8221; en 8220; W8221; doen dieselfde ding (mnemonically makliker om te onthou, ten minste vir my). As jy het 'n baie gedugte ervaring met die gehoor en wat has not, ten minste een keer? jy kan net huil op hierdie sleutels soos jy speel die wêreld se vinnigste weergawe van 8220; Hart en Soul8221 ;, waarskynlik veroorsaak dat meer as een beslaglegging in die proses. Im sorry, ek doen so baie aanbiedings met verskillende inhoud wat Im skuldig aan die gebruik van PP-skyfies as notas vir myself en die gehoor agterna. Wat ek het begin om te doen met die inhoud Ive oorgeneem, al is, is die vervanging van skyfies met foto's, of glossing oor skyfie inhoud (sy vir toekomstige gebruik nadat Ive lank al verby is) en gaan na 'n foto om die punt te maak dat die vorige langdradig skyfie gedetailleerde. Ver van volmaak, maar beweeg in die regte rigting. En dankie vir die B. en W, wenke, Ek moet kyk vir meer!


No comments:

Post a Comment