evalueringstrategieë In die huidige klimaat van kostebesnoeiing en afskaling, opleiding professionele mense is onder toenemende druk om positiewe, meetbare bewyse van die bottom line bydrae van opleiding te verskaf. Tog uitwerking daarvan te evalueer en resultate van opleiding is berug moeilik. Hier is 'n paar gedagtes oor evaluering, wat versamel is van ons eie ervarings, wat jy nuttig in die beplanning van wat om te evalueer, en hoe om te gaan oor om dit te doen kan kry. Die doel van evaluering Daar kan aangevoer word dat die enigste opleiding wat organisasies moet verskaf is opleiding wat bydra in sommige tasbare manier om beide prestasie te verbeter en die bereiking van die maatskappy se behoeftes en doelwitte. Organisasies wat met die oog op die Investors in People (IIP) inisiatief sal daarvan bewus wees dat evaluering is een vereiste waarteen hul opleiding prestasie getoets as deel van die proses erkenning: Verslag oor Assessering en evalueringstrategieë vir die Leerder Assessering is 'n belangrike suksesfaktor vir enige kurrikulum. Die toepassing van betroubare en akkurate pre-assesseringsinstrumente beoordeel n learner146; s toepaslike & quot; te pas & quot; in 'n kurrikulum, met beide die voorvereiste vaardighede wat nodig is om die kurrikulum te voltooi en die persoonlike belangstelling en aanleg om dit te doen. Deurlopende en herhalende assessering binne die instruksionele modules kan studente van vordering asook inlig terugvoer vir die uitsoek van individuele leerstrategieë en die bereiking van die program leerdoelwitte. Net so, goeie post-instruksionele assessering verseker leerders die kennis, vaardighede en vermoëns van terminale doelwitte van die program se gedemonstreer. Vir die EnterTech Projek, moet leerders in staat wees om die kennis, vaardighede en vermoëns wat nodig is te demonstreer om suksesvol te wees in die intreevlak-pos werkplek of in 'n voortgesette onderwys program. Die volgende aktiwiteite is uitgevoer om instruksionele ontwerp besluite oor leerderassessering te lig: Navorsing en analiseer huidige toetse, gereedskap en instrumente wat gebruik word om kennis, vaardighede, vermoëns, aanleg, en belangstelling bepaal. Bepaal voorvereiste kriteria om die Entertech Projek opleidingsprogram betree, en kies of toepaslike pre-assesseringsinstrument (e) te ontwikkel. Inkorporeer iteratiewe en sluiting toets in die instruksionele ontwerp. Kies of ontwikkel toepaslike na assesseringsinstrument gebaseer op vereiste kennis, vaardighede en vermoëns wat vereis word vir intreevlak-poste of voortgesette onderwys. Afdeling 1. Navorsing en analiseer huidige toetse, gereedskap en instrumente wat gebruik word om kennis, vaardighede, vermoëns, aanleg, en belangstelling bepaal. Leerderassessering kan voorkom voor, tydens en na tug. Pre-assesseringsaktiwiteite voorkom voordat onderrig en mag program inskrywing besluite. Pre-assessering kan ook help om te bepaal plasing binne 'n program wat verskeie leerder vlakke bied. Deurlopende assessering vind plaas tydens die program. Hierdie assessering kan gedoen word by spesifieke, duidelike assesseringsgeleenthede soos vorderingstoetse. Of assessering kan voortdurend uitgevoer word, ingebed in die kurrikulum 'n student146 evalueer; s veranderende vlak van begrip. Finale assessering, of post-assessering, vind plaas aan die einde van die onderrigprogram. Post-assessering kan program voltooiing of sertifisering bepaal. Assessering kan wissel van papier-en-papier toetse om die waarneming van 'n learner146; s prestasie te hersien 'n portefeulje van werk wat voorberei is deur die leerder. Al hierdie metodes is geldig vir verskillende doeleindes vir verskillende programme. Baie van die tradisionele assessering is gemik op prestasie toetse. Prestasie toetse is ontwerp om 'n learner146 meet; s kennis en vaardighede in 'n bepaalde inhoud area. Vir programme bedien groot bevolkings, gestandaardiseerde prestasie toetse oorheers, aangesien dit ook dien om data vir programevaluering saamvoeg. Daar is egter baie bekommerd sentreer rondom die gebruik van gestandaardiseerde prestasie toetse, veral in die meting van hoër-orde denkvaardighede, of in gespesialiseerde leerder bevolkings. Alternatiewe assessering benaderings, soos die beoordeling van prestasie deur middel van portefeuljes, bied werklike werk voorbeelde, of & quot; outentieke assessering, & quot; van student146; s gedemonstreer kennis, vaardighede en vermoëns. Die EnterTech Projek sal 'n kombinasie van assesseringstrategieë: outentieke assessering, portefeulje assessering, ingesluit aanslae, en prestasie-toets aanslae. outentieke assessering Assesseringsaktiwiteite kan beskou word as & quot; outentieke & quot; wanneer die leer wat hulle meet het & quot;. waarde buite die klaskamer en is vir die leerder betekenisvol & quot; (Kerka) Tradisionele assesseringsaktiwiteite soos veelkeusige toetse kan meet, gestoor kennis en kennis herwinning, maar dikwels nie & quot; opweeg & quot; wanneer dit toegepas word om so 'n noodsaaklike platform vir vaardighede soos kritiese denke en individuele verantwoordelikheid. Outentieke assessering poog om die werklike wêreld prestasie wat verwag word benader. Binne die EnterTech kurrikulum sal studente geëvalueer word deur middel van hul interaksies en keuses gemaak in werkverwante situasies. Van die keuse moontlike oplossings vir die produksie probleme op die vergadering reël te los, om korrek te voltooi 'n inventaris telling en opname resultate in 'n sigblad vir die verskeping departement, sal die prestasie van leerlinge word gemeet deur hul prestasie van werklike werkplek vaardighede. Goed ontwerpte outentieke assessering te demonstreer 'n verskeidenheid van wat leerders weet en kan doen; hulle vertoon produkte en prosesse van leer; en hulle is akkumulatief, uitbeeld leerder groei met verloop van tyd. (Kerka) Wanneer in lyn met die kurrikulum, outentieke assessering connectie dink en doen in die werklike konteks en bied self-monitering en besinning vir studente. (Ibid) portefeulje-assessering Die mees gebruikte tegniek in outentieke assessering is student portefeuljes. Portefeuljes kan insluit monsters van klaswerk, kontrolelyste gradering vordering in die werkplek vaardighede en tydskrifte opname student reaksies op onderrig en aktiwiteite. (Burt Saccomano) Deur portefeuljes, kan studente deurlopende rekords van hul prestasies, vaardighede en doelwitte te skep. Die inligting studente toe te voeg tot portefeuljes kan 'n hulpbron vir gebruik na tug te skep. Van besin oor en beklemtoon persoonlike eienskappe, om die ontwikkeling van loopbaan en onderwys kontrolelyste, van die behoud van 'n huidige CV op die hand, om insluitend monster dek briewe, die portefeulje word 'n persoonlike instrument waardevol vir die lewe en loopbaan besluite. Embedded Assessering As die student opgevolg deur die rekenaar-gebaseerde scenario, is hul vaardighede geassesseer wanneer dit in wisselwerking met die opdrag. Dit staan bekend as ingebed assessering. Eerder as om van tyd tot tyd te stop vir 'n waar-vals, meervoudige keuse of ander tradisionele tipe assessering oefening, is die student voortdurend geassesseer wanneer dit probleme op te los en te kies of insette oplossings in die rekenaar. Die rekenaar bied 'n middel van die stoor van die assessering resultate wat binne die program word geadministreer. Selfs meer, kan die rekenaar student se vordering en & quot bereken; voorskriftelik tak & quot; die student in toenemend ingewikkelde vlakke of remedieer onbewese vaardighede. Die rekenaar-gebaseerde prestasie resultate sal gestoor word in 'n verslag wat studente kan druk vir hul individuele portefeuljes. Gestandaardiseerde prestasietoets Die gebruik van gestandaardiseerde prestasie toetse het problematies met die geteikende leerderbevolking vir EnterTech, soos voorheen uiteengesit in die geteikende Leerling Kenmerk Verslag en later in hierdie verslag. Maar so 'n prestasie toetse bly standaard evaluering gereedskap vir Texas skole en diensverskaffers. Byvoorbeeld, die Texas Departement van Maatskaplike Dienste beoordeel kliënt vaardighede deur die toets van Volwasse Basiese Onderwys (tabe) terwyl Texas openbare skole mandaat om student vaardighede te toets met die Texas Akademiese Prestasie Systems (taas). Daarbenewens een bedoel uitslag van die EnterTech opdrag is dat studente in staat wees om te slaag Werk Sleutel assessering eksamens by die vaardigheidsvlakke geskik is vir die intreevlak-poste geprofileerde vir die kurrikulum bepaal. AANGESIEN gestandaardiseerde prestasie toetse nie sal gebruik word as 'n iteratiewe toets metode binne die EnterTech onderrigprogram, kan hulle nuttig vir maatreëls van voorvereiste vaardighede en post-instruksionele uitkomste wees. Aangesien baie van die organisasies verwys leerders in die EnterTech program reeds gestandaardiseerde toetse gebruik, is dit voordelig - in terme van koste en tyd bespaar - dit het dieselfde afmetinge om toelatingskriteria EnterTech en om die pre-afgehaal resultate vir die assessering van learner146 gebruik korreleer; s toepaslike pas in die program. Net so, as studente dus kies om te werk sleutels aanslae neem nadat program voltooiing, hierdie aanslag resultate kan gebruik word om beide leerder vaardighede bereiking en doeltreffendheid program te verifieer. Die volgende afdelings van hierdie verslag meer volledig verwoord moontlike leerder assesseringstrategieë vir die EnterTech Projek. Die deurlopende assesseringsaktiwiteite gekies word of ontwikkel in tandem met die onderrigmateriaal en leeraktiwiteite. Hierdie verslag beskryf verskillende tipes assessering en skakels na bevoegdheid gebiede. Die bylaes bevat beskrywings van talle, losstaande assesseringsinstrumente reeds in gebruik deur Texas skole en Diensondernemings publiek; hierdie kan help met die verkryging van pre-assessering en post-assessering resultate. Artikel 2. Bepaal voorvereiste kriteria om die Entertech Projek opleidingsprogram betree, en kies of toepaslike pre-assesseringsinstrument (e) te ontwikkel. Pre-assessering vir EnterTech moet die volgende insluit: mate voorvereiste vaardighede, en loopbaan belang / vermoë maatreëls gekombineer met loopbaanvoorligting 'n substantiewe & quot verskaf; prentjie & quot; potensiële candidates146; sterkpunte. Hierdie proses sal geïmplementeer word met baie kandidate wat histories swak gereageer het op tradisionele toetsing. EnterTech sal aangebied word in 'n verskeidenheid instellings waar dit moontlik is dat kandidate kan gaan deur middel van 'n bestaande battery van toetse vir pre-screening. So, moet die EnterTech pre-assesseringsproses n fyn balans tussen deeglikheid en die behoefte om te verhoed dat oorbelading potensiële kandidate met toetsing te staak. Die primêre doel van die pre-assessering vir EnterTech is om inligting oor die geskiktheid van 'n individu vir toelating tot die program. 'N Sekondêre, maar ook belangrik, doel vir pre-assessering is om data te meet doeltreffendheid program help om. Verskeie oorwegings invloed op die keuse van geskikte pre-assesseringsaktiwiteite vir EnterTech. EnterTech teiken leerders te toets swak op tradisionele instrumente (Target Leerdereienskappe rapporteer) Behoefte aan 'n buigsame begin venster om te verhoed dat hulle eie afkerigheid belangstellende leerders aankom minute laat vir 'n pre-assessering (Curran Jordaan). Uitgebreide voorvereiste toets kan wegdraai belangstellende leerders (Lytle Wolfe) Voorvereiste Vaardighede Assesseringsinstrumente Verskeie instrumente beskou potensieel geskik vir gebruik pre-assessering met EnterTech is hersien. Die lys is nie volledig nie, maar verteenwoordig die instrumente wat die algemeenste gebruik word om die gestelde voorwaarde vaardighede te toets vir EnterTech. Vermeld voorvereiste vaardighede vir EnterTech is: Graad 8 leesvlak 6 graad wiskunde (EnterTech beplanningsvergadering, 9 September 1998) Die pre-assesseringsinstrumente hersien was soos volg: ABLE (Adult Basic Leer eksamen) en Kies ( 'n locator toets vir nie) ASVAB (Gewapende Services Beroepsopleiding Aanleg Battery) en Cat-ASVAB (Computer Adaptive Test-ASVAB) CASAS (Omvattende Adult Studente-assessering System) Tabe (Toetse van Volwasse Basiese Onderwys), tabe Locator toetse, Tabe, Werk-verwante Stigting Vaardighede Taas (Texas Akademiese Prestasie System) Pitale (Toetse Toegepaste geletterdheidsvaardighede) werk sleutels WRAT-3 (Wye verskeidenheid prestasietoets, derde uitgawe) Meer omvattende inligting oor elk van hierdie instrumente is vervat in die Bylae tot hierdie verslag. Nog 'n aspek potensieel geskik vir pre-assessering sal die individual146 wees; s loopbaan belangstelling en aanleg. Beroepsvoorligting moet pre-assessering toets vir EnterTech vergesel. Dit kan die volgende insluit lewendige interaksie met 'n berader sowel as loopbaan belang / aanleg instrumente. Al die instrumente hersien toets die toepaslike voorvereiste vaardighede: graad 8 leesvlak en 6 graadvlak wiskunde vermoë. Kriteria oorweeg word in hierdie oorsig van die pre-assesseringsinstrumente word hieronder gelys. Toepaslike gehore geteiken 151; Jong volwassenes vir volwassenes, van wisselende etniese agtergronde, oorwegend vroulike, oorweldigend onsuksesvol in tradisionele akademiese instellings, insluitend gestandaardiseerde toets situasies Lengte van toets neem beperk 151; Voorkeur moet gegee word aan toetse wat die noodsaaklike inligting in minder tyd te lewer. Toetse wat langer as 'n uur is waarskynlik minder doeltreffend in die bereiking van die teiken leerders. Dit is veral belangrik aangesien addisionele program inskrywing prosedures (loopbaan aanleg / rente maatreëls, beroepsvoorligting onderhoude) ook moet geskeduleer word. Buigsame toets administrasie 151; Pre-assessering moet beskikbaar wees op 'n individuele, & quot; loop-in & quot; basis om deelname aan te moedig. administrasie groep moet steeds moontlik wees om EnterTech program verskaffers te help om toets administrateurs maksimeer. Eksterne oorsig van betroubaarheid geldigheid 151; Uitgewers maak baie bewerings oor die betroubaarheid en geldigheid van hul instrumente. In die maak van 'n keuse, program beplanners moet 'n soort van eksterne hersiening van dié eise het. Dit is moeiliker op meer onlangs ontwikkel instrumente. Die Buros Instituut publiseer die hoog aangeskrewe Geestelike Metings Jaarboek reeks wat wetenskaplike resensies van verskeie toetse beskik. Die Geestelike Meting Jaarboeke reeks egter loop agter die nuutste verwikkelinge. Byvoorbeeld, die 1998-weergawe (13de Geestelike Meting Jaarboeke) verslae oor & quot; nuwe instrumente & quot; vanaf 1994. Hierdie gaping van 4-5 jaar verhoed nuut ingevoerde instrumente van die kompetisie op 'n stuk grond vlak. Ander oorwegings 151; Bykomende faktore 'n impak die doeltreffendheid of toepaslikheid van die pre-assesseringsinstrumente. Sommige instrumente voorwaardes vir die administrasie van die instrument erg beperk. Sommige instrumente rapporteer tellings op hul eie skaal eerder as die verskaffing van 'n metode vir die bepaling van graad equivalentiefactoren. Enige instrumente wat gekies is vir gebruik moet ook nagegaan word vir kulturele vooroordeel, as die teiken leerderbevolking verteenwoordig 'n groot kulturele en etniese diversiteit. Voorvereiste Vaardighede Aanbevelings Pre-assesseringsaktiwiteite vir EnterTech moet die voorvereiste vaardighede van lees en wiskunde te meet om te bepaal of kandidate in staat wees om voordeel te trek uit die program sal wees. Hierdie vaardighede kan gemeet word met gestandaardiseerde prestasie toetse reeds in gebruik deur Texas skole en diensorganisasies. Agt standaard assesseringsinstrumente is nagegaan vir hierdie verslag. Die matriks (Tabel 1) toon inligting oor elke assessering in verskeie belangrike kriteria. Tabel 1. Voorvereiste Vaardighede Assesseringsinstrumente Kies 'n Evaluering Design Wat is 'n navorsingsontwerp? 'N navorsingsontwerp is eenvoudig 'n plan vir die uitvoering van navorsing. Dit is 'n bloudruk vir hoe jy jou program evaluering sal doen. Die keuse van die gepaste ontwerp en deurwerk en die voltooiing van 'n weldeurdagte logika plan bied 'n stewige fondament vir die bereiking van 'n suksesvolle en leersame program evaluering. Die bou van jou evaluering op niks minder bedoelings en gestruktureerde of georganiseerde kan verskeie onvoorsiene struikelblokke in jou evaluasieproses veroorsaak R esearch Design teen Data Collection Metode As jy aanhou werk deur die Evaluering Guide, onthou asseblief om nie navorsingsontwerp met data-insamelingsmetodes te verwar. Geen spesifieke navorsingsontwerp moet vergesel word deur 'n spesifieke data-insamelingsmetode. Dit is twee afsonderlike en aparte konsepte. Jy sal 'n data-insamelingsmetode kies na 'n ontwerp is geïdentifiseer. Kies 'n ontwerp Voordat jy besluit op die mees geskikte evaluering ontwerp, is dit belangrik dat jy duidelik oor die primêre evalueringsvrae is. Sodra jy die belangrikste evaluering vrae het gedefinieer, is daar verskeie ontwerpe wat dalk in staat wees om behoorlik beantwoord jou evaluering vraag. Jy kan 'n spesifieke ontwerp kies deur die volgende in ag: Wat ontwerp sal voorsien my met die inligting wat ek wil? Hoe haalbaar is elke opsie? Hoe geldig en betroubaar is nie my bevindinge moet wees? Is daar enige etiese bekommernisse met betrekking tot die keuse van 'n spesifieke ontwerp? Hoeveel sal elke opsie kos? Tipes navorsingsontwerpe Hier het ons beskryf vier tipes navorsingsontwerpe wat geskik opsies afhangende van jou spesifieke behoeftes en navorsingsvrae bied. Pre-eksperimentele ontwerpe eksperimentele ontwerpe Kwasi-eksperimentele ontwerpe Ex post facto ontwerpe Jy kan op die oortjies aan die onderkant van die bladsy vir meer inligting oor elke tipe ontwerp leer, maar onder is 'n paar definisies wat nuttig kan wees voordat jy aanbeweeg. Afhanklike veranderlike (DOV) - 'n afhanklike veranderlike is die primêre veranderlike van belang in 'n studie. Navorsers poog om vas te stel hoe afhanklike veranderlikes beïnvloed word deur veranderinge in onafhanklike veranderlikes. Onafhanklike veranderlike (IV) - In 'n eksperiment, die onafhanklike veranderlike is die veranderlike gemanipuleer of verander. In nie-eksperimentele studies, onafhanklike veranderlikes waargeneem veranderlikes wat 'n veranderlike van belang (die afhanklike veranderlike) kan beïnvloed. Behandeling / ingryping - In 'n eksperiment, die behandeling of intervensie is die belangrikste onafhanklike veranderlike wat gemanipuleer. Die behandeling of intervensie is iets wat net die deelnemers in die eksperimentele groep gegee word. Deelnemers aan die beheer of vergelyking groepe nie die behandeling of intervensie ontvang. Behandeling of eksperimentele groep - 'n Groep van studie deelnemers wat blootgestel is aan 'n spesifieke behandeling van ingryping. Kontrole groep - 'n Groep van studie deelnemers wat nie blootgestel is aan 'n spesifieke behandeling. Die term is tipies gebruik word in eksperimentele ontwerpe met 'n arbitrêre opdrag. Vergelyking groep - 'n Groep van studie deelnemers wat soortgelyke eienskappe en kenmerke as 'n behandeling of eksperimentele groep. Hierdie term word tipies gebruik word in kwasi-eksperimentele ontwerpe waar ewekansige opdrag nog nie gebruik is. Voortoets - 'n toets voor toegedien word aan 'n spesifieke behandeling of intervensie. Dit bied 'n basislyn maatstaf wat gebruik kan word in vergelyking met die daaropvolgende toetse geneem nadat 'n intervensie of behandeling. Natoets - 'N toets geadministreer na 'n spesifieke behandeling of intervensie. A natoets kan help om te bepaal hoe die studie deelnemers het gereageer op 'n behandeling of intervensie. Randomisasie (ewekansige opdrag) - Die proses van lukraak studie deelnemers plaas in 'n behandeling of beheer / vergelyking groep. Pre-eksperimentele ontwerpe is die eenvoudigste tipe ontwerp omdat hulle nie 'n voldoende kontrole groep in te sluit. Die mees algemene pre-eksperimentele ontwerp is die voortoets / natoets ontwerp. 'N pre-en post-intervensie ontwerp behels inligting te versamel net op deelnemers program. Hierdie inligting is ten minste twee keer versamel is: een keer voor deelnemers ontvang die behandeling (basislyn inligting) en onmiddellik na die deelnemers ontvang die behandeling. A voortoets / natoets ontwerp kan effektief vir evaluering wees: Veranderinge in die deelnemers kennis (bv oor die kollege of finansiële hulp) Veranderinge in deelnemers houdings teenoor die kollege Veranderinge in deelnemers grade en toetstellings Hierdie tipe ontwerp is die minste streng in die vestiging van 'n oorsaaklike verband tussen program aktiwiteite en uitkomste. Dit kan egter bevindinge gebruik van hierdie ontwerp genoeg om aan te dui jou program is 'n verskil, afhangende van hoe streng die bewys moet wees, nabyheid in die tyd tussen die implementering van die program en die vordering op uitkomste, en die sistematiese uitwissing van ander alternatiewe verduidelikings wees . Eienskappe van Pre-eksperimentele ontwerpe Nie 'n outentieke eksperimentele ontwerp Ontwerp beheer nie vir baie buitefaktore Onderhewig aan baie bedreigings vir geldigheid Tipies gedoen vir ondersoekende doeleindes Gewoonlik gerieflik en finansieel haalbaar Die drie tipes pre-eksperimentele ontwerpe is: Die een-skoot gevallestudie 'N Een-groep, voortoets / natoets studie Die statiese groep vergelyking studie Die onderstaande beeld bied meer spesifieke insig op hierdie ontwerpe. Pre-eksperimentele ontwerpe As jy meer aansienlike bewyse nodig, word die voortoets / natoets ontwerp nie aanbeveel nie. Die beste bewys kan bereik word deur 'n eksperimentele ontwerp, die "goue standaard" in evalueringsprogram en navorsing. 'N Goeie eksperimentele ontwerp kan 'n informele verhouding tussen deelname aan jou program en sleutel student uitkomste te toon. Die sleutel tot hierdie ontwerp is dat alle deelnemers in aanmerking kom program lukraak toegewys aan die behandeling of kontrole groep. Wanneer ewekansige opdrag gebruik word, word aanvaar dat die deelnemers in beide die beheer en behandeling groepe het soortgelyke eienskappe en kenmerke. Die doel van 'n ware eksperimentele ontwerp is om vooroordeel te beheer. In 'n ware eksperiment, kan die verskille in die afhanklike veranderlikes direk toegeskryf kan word aan die veranderinge in onafhanklike veranderlike en nie ander veranderlikes wees. Kenmerke van die eksperimentele ontwerp Navorsing beheer manipulasie van die intervensie of behandeling te Deelnemers word lukraak aan groepe Intervensie of behandeling plaasvind voor waarneming van die afhanklike veranderlike Hoë interne geldigheid Oorsaaklike verhoudings tussen veranderlikes kan gevind Beperk eksterne geldigheid (veralgemeenbaarheid) as gevolg van die beheerde eksperimentele omgewing etiese kommer Die onderstaande beeld bied 'n model van 'n paar eksperimentele ontwerpe. Die belangrike onderskeid om daarop te let is die "R" vir ewekansige opdrag. As jy die uitvoering van 'n program in wat ewekansige toewysing van deelnemers aan die behandeling en beheer groepe is nie moontlik nie, kan 'n kwasi-eksperimentele ontwerp jou beste bet. A kwasi-eksperimentele ontwerp is baie soortgelyk aan 'n eksperimentele ontwerp, behalwe dit ontbreek ewekansige opdrag. Afhangende van die behandeling en vergelykende groep equivalentiefactoren, bewyse verkry uit hierdie ontwerpe kan baie sterk wees. Om 'n kwasi-eksperimentele ontwerp uit te voer, sal jy nodig het om 'n geskikte vergelyking groep (dit wil sê 'n groep individue of gesinne wat soortgelyk aan dié wat deelneem aan jou program is en kan gemonitor word en opgespoor as vergelyking groep) te identifiseer. Eienskappe van 'n vergelyking groep Lede van 'n vergelyking groep mag ander vorme van dienste of geen dienste ontvang nie. 'N Vergelyking groep moet soortgelyk aan die behandeling groep op belangrike faktore wat kan invloed op jou uitkomste wees. Moenie aanneem dat die twee groepe is heeltemal soortgelyk. Jy kan hê om data te probeer beheer vir potensiaalverskille as deel van jou statistiese ontledings in te samel. In staat stel om eksperimentering toe ewekansige opdrag is nie moontlik Vermy etiese kwessies wat veroorsaak word deur ewekansige opdrag
No comments:
Post a Comment